Faq
Faq Manager

- Kādas tiešsaistes maksājumu metodes jūs pieņemat?
Mēs piedāvājam dažādas maksājumu iespējas, tostarp:
- Bankas pārskaitījums
- Paypal
- Kredītkartes (Visa, Mastercard, American Express)
- Čeki
- Amazon Pay
- Skaidras naudas maksājums piegādes brīdī
Šīs ir populārākās maksājumu metodes, kas ir pieejamas.






Tūlīt pieejamiem produktiem:
- Maksājums piegādes brīdī (pēcmaksa)
Produkti ar piegādes laiku:
- Finansējums
- Apmaksa uz rēķina
- 15% priekšapmaksa
Jā, mēs izmantojam nozares standartiem atbilstošu šifrēšanu, lai aizsargātu jūsu maksājumu informāciju.
Jums ir iespēja veikt izmaiņas vai atcelt pasūtījumu, ja tas vēl nav izsūtīts. Lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, lai saņemtu palīdzību.
Visām precēm, kuras nav pielāgotas konkrētam klientam, ir likumā noteiktās atteikuma tiesības. Tas ļauj atgriezt vai anulēt preces saskaņā ar noteiktiem nosacījumiem.
Kad jūsu pasūtījums ir izsūtīts, jūs saņemsiet informāciju par sūtījuma statusu.
Jā, visas iekšzemes pārdošanas rēķini tiek izrakstīti ar norādītu pievienotās vērtības nodokli (PVN). Neto rēķini ir iespējami ES valstīs, ja ir derīgs Eiropas PVN maksātāja reģistrācijas numurs.
Mēs esam padarījuši to vienkāršu, lai jūs varētu maksāt sev ērtākajā veidā. Apmaksas brīdī atkarībā no jūsu pirkuma automātiski tiks piedāvātas dažādas maksāšanas iespējas.
Veikt avansa maksājumu
Ja jūs pasūtat mēbeles tiešsaistē, kuras nav uzreiz pieejamas, maksājot jums būs jāveic tikai avansa maksājums. Avansa maksājuma summa ir jūsu ziņā, taču tai jābūt vismaz 15 % no kopējās pirkuma vērtības. Atlikusī summa tiks atskaitīta no jūsu konta tieši pirms nosūtīšanas.
Mēs ar jums sazināsimies, tiklīdz jūsu mēbeles ieradīsies, lai vienotos par piegādi un saņemtu atlikušo summu.
Maksājums piegādes laikā
Jūs varat maksāt piegādes laikā (*tikai noliktavā pieejamām precēm). Šī maksājuma metode ir saistīta ar piegādes maksājumu +5 % apmērā.
Pilna maksājuma veikšana
Ja vēlaties veikt pilnu maksājumu uzreiz, šī iespēja ir pieejama jebkurā laikā. Mēs pieņemam gandrīz visas kredītkartes un debetkartes. Ja vēlaties maksāt ar PayPal, tas arī ir pieņemams.
Es dzīvoju pie Lietuvas vai Igaunijas robežas. Cik maksā piegāde?
Piegāde līdz aptuveni 50 km attālumam ir bez maksas. Lielākiem attālumiem lūdzu sazinieties ar mums tieši.
Ko darīt, ja mana piegāde ir bojāta?
Lūdzu, pārbaudiet preci pieņemšanas brīdī, vai tai nav defektu vai bojājumu, un atzīmējiet to piegādes dokumentos.
Vai transportēšana ir droša?
Jā, mēs piegādājam personīgi ar apakšuzņēmējiem tieši no mēbeļu noliktavas, un bojājumu iespējamība ir ļoti zema.
Kā es tikšu informēts par piegādi?
Mēs jūs informēsim rakstiski ar e-pasta starpniecību vai telefoniski par piegādes datumu un laiku.
Vai jūs piegādājat preces uz ārzemēm?
Jā, mēs piegādājam visas savas preces visā pasaulē. Par piegādes izmaksām lūdzu jautājiet e-pastā vai telefoniski. Lietuvā, Igaunijā un Polijā piegāde ir bez maksas.
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Tiklīdz jūsu pasūtījums būs nosūtīts, jūs saņemsiet informāciju par tā statusu.
- Kas notiek, ja manas mēbeles tiek piegādātas bojātas?
Lūdzu, pārbaudiet savas mēbeles piegādes brīdī un nekavējoties sazinieties ar mums, ja tiek konstatēti bojājumi.
- Vai jūs piedāvājat garantijas?
Jā, lielākajai daļai produktu ir ražotāja garantija.
- Kādus materiālus jūs izmantojat?
Mēs izmantojam dažādus augstas kvalitātes materiālus, tostarp masīvkoku, koka finierus, audumus, metālus un MDF.
- Kur tiek ražoti jūsu produkti?
Mūsu produktus mēs iegūstam no cienījamiem ražotājiem no visas pasaules.
- Vai jūs piedāvājat izmēru un materiālu pielāgošanas iespējas?
Daži izstrādājumi var būt pielāgojami. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu plašāku informāciju.
- Kā pareizi kopt savas mēbeles?
Kopšanas norādījumi atšķiras atkarībā no produkta. Lūdzu, izlasiet produkta aprakstu vai sazinieties ar mums.
- Vai jūsu produktiem ir garantija?
Jā, lielākajai daļai mūsu produktu ir standarta ražotāja garantija uz vienu gadu.
- Ko garantija sedz?
Garantija parasti sedz ražošanas defektus materiālā un apstrādē.
- Cik ilgs ir garantijas periods?
Garantijas periodi var atšķirties, bet parasti tie ir viens gads. Lūdzu, pārbaudiet produkta detaļas.
- Kā iesniegt garantijas prasību?
Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai iesniegtu garantijas prasību.
Latvijā likumiskais garantijas periods jauniem produktiem parasti ir 24 mēneši. Šajā laikā pārdevējs ir atbildīgs par defektiem, kas jau pastāvēja pārdošanas brīdī.
Garantija tomēr ir brīvprātīgs ražotāja vai pārdevēja piedāvājums, un tās apjoms un ilgums var atšķirties. Ražotāja garantijas var būt dažāda ilguma un ietvert papildu nosacījumus. Tāpēc ir svarīgi pārbaudīt konkrētā ražotāja garantijas noteikumus.
- Vai tiek piedāvāts montāžas pakalpojums?
Jā, mēs piedāvājam montāžas pakalpojumus ar 1 vai 2 darbiniekiem. Cena tiek aprēķināta individuāli atkarībā no darba apjoma. Lūdzu, jautājiet par cenu pa e-pastu vai tālruni.
- Vai prece tiek piegādāta līdz mājai/dzīvoklim?
Jā, mēs piedāvājam par papildu maksu valsts mēroga vai Eiropas mēroga piegādi ar 2 cilvēkiem tieši līdz norādītajai vietai.
- Ar ko es varu sazināties, lai iegūtu papildu informāciju?
Jūs varat mums rakstīt e-pastu uz
info@xlmebeles.lv
,
vai nosūtīt mums WhatsApp ziņu
.
- Vai ir pieejamas atlaides?
Sekojiet mums sociālajos tīklos, lai pirmais uzzinātu par mūsu izpārdošanām un atlaidēm. Turklāt, veicot lielu pasūtījumu, mēs piedāvājam īpašu atlaidi.
- Vai mēbeles ir roku darbs?
Jā! Lielākā daļa mūsu mēbeļu tiek izgatavotas individuāli katram klientam.
Jā, katram izstrādājumam tiek piemērota likumā noteiktā garantija.